- alva här!

Haaallååå !! :D

Alva här! Det va ett tag sen jag bloggade men både belma och jag har haft rätt mycket att göra,
så igår fick belma lägga ut lite inlägg och idag tänkte jag slänga in ett!

Idag så har jag varit hos min fina farmor som fyller hela 85 år!
Ett stort grattis till henne! Medans jag var där så spelade Belma beach handboll
på nynäs med laget! Dock tråkigt att jag inte kunnde vara med men vi spelade
ju där igår också! Som Belma skrev i ett inlägg så har vi fått teater aktivitetsveckan
nästa vecka! Och de är vi super taggade för !

Men nu ska jag hitta på något! Belma och jag får snart börjar planera
någon tävling eller något så de bli lite kul är på bloggen!

Ha nu de bäst!

Kramar Alva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0