INTE FÖRSVUNNEN ! :D

hej!

Hahah.. nej jag är inte försvunnen ! ;D
Jag har faktiskt varit på Öland hela helgen och har inte haft något tillgång till någon dator så jag har inte kunnat blogga!
Men nu är jag tillbaka igen ! :D

Jag har tänkt lite hur snabbt tiden går! Nästa vecka är ju 1 MAJ !
Snart är det ju sommarlov, men kan ju säga att det inte känns som sommar .. :/
Men vi får väll hoppas att solen tittar fram !

Och jag vet att vi inte ska ge tips ensamma men jag måste bara skriva ner ett!

FÖLJA ALDRIG DINA FÖLÄLDRAR NÅGONSTANS DU INTE VILL I EN HEL HELG FÖR DET KAN GÖRA DIG GALEEEN!!
hahaAa, jag bara skojar ..men  ni kan ju förstå, jag var heeellaa helgen på Öland fast jag inte ville och det har gjort mig gaaaaalen!! Åhh, känns verkligen som mitt liv är över!
Men nu är jag hemma igen och har fått mitt lilla liv tillbaka ! :)

Men nu ska jag gå och duscha innan jag kliar sönder mitt huvud HAR INTE LÖSS!
Men har mjäll och som synd så har jag problem med det och mamma har köpt något medel eller vad det är och ska testa det nu och hoppas det blir bättre!

Såå... Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0