- Alva skriver

Tjenare, hejsan & tja! ;)

Alva här ! Hur har ni de en sån här regnig torsdag? Med mig är det iallafall bra och trorligen med Belma med!
Hon och jag skulle egentligen fixat lite med bloggen idag med det blev dock inte så!

Vi fixar nog med den någon annan dag förhoppningsvis!
Somsagt så har det varit en regning torsdag idag ;(
De var ju så fint väder på morgonen!
jaja, vi får väl hoppas på en fin fredag kanske?
För ÄNTLIGEN så är de snart fredag! Om bara några timmar faktiskt  ( 5 för att vara exakt )
Och denna helg kommer ju bli en lååååååååång helg!
Vi är lediga lördag, söndag, måndag och tisdag! Så skönt!
Men nu ni mina kära vänner ska jag slänga mig framför tv:n!

Ha en fortsatt bra torsdag ( trots regning) så hörs vi!

Kramisar från Alva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0